Hamişler kişisel temizliginizi nasıl yapıyorsunuz.?Ben hamile kalmadan önce hep ağda yapardım her yerimi fakat şuan hiç dayanamıyorum derim çok hassas oldu canım çok acıyor o yüzden permatik kullanıyorum incelen kıllarım malesef tekrar kalınlaştı çok rahatsız oluyorum,şimdi de hep doğuma gidince napicam diye düşünüyorum ağdaya dayansam yaptırırım fakat canım acıyo diye kasıyorum kendimi SIZLER neyle aliyorsunuz ve dogum zamanı yaklaşınca nasil almayı düşünüyorsunuz.???