Minitontik burada herkes herşeyi sorabilir merak edebilir siz nasıl kendi bebeğinizi düşünerek burada birşey yazıyorsanız, herkes bebeğinin daha kilolu olmasını isteyebilir ona göre az gelebilir, yani madem bu kadar hassassınız o zaman böyle postlara hiç girmeyin okumayın burada hiç çocuğu olmayanlar var yıllardır çocuk bekleyenler var o zaman sizde onları düşünün kimse birşey yazmasın madem böyle sizde onlara göre fazla mutlusunuz onlarda bizleri görünce mutsuz oluyor, kendinizin sorunlarını neden başkalarıyla karşılaştırıyorsunuz herkesin imtihanı farklı sadece kendi derdinizi düşünüyorsunuz sanırım.