Minigim20 dün hastanedeydim bebeğin hareketlerine dikkat et ateşine dikkat et dediler bir gün öncesi ne yedin dediler ben en son pizza yemiştim ateşe baktılar yok bebeğe baktılar sıkıntı yok dışkı örneği verin dediler evde tuvaletten çıkamadım orda tuvalete gidemedim 😂 3 saat bekledik doktor büyük ihtimal yediğiniz pizzadan olmuştur şikayetlerin artarsa arayın dedi postaladılar eve