Yahyam_17 Hayır değil. Burda bir çok anne adayının doktoru benim doktorum gibi yapmış. Dikiş üzerinde zaten koruyucu oluyor ve korseyi külot üzerine takıyorsun. 3 ay taktırdı bana doktor. Rahimde hemen toparlıyor. Allah razı olsun yani. Bu seferde öyle yapıcam. Ve ben 56 ile hamile kalıp 85 ile doğuma girdim. Ameliyathanedwn 72 ile çıktım. 6 ay sonrada 60 kg a düştüm. Korse yalnız medikalden alacaksınız. Amaç sıkması değil göbeği tutacak sadece. Cırt ile ayarlayacaksınız.kopçalı olmayacak. Her lohusa adı altında satılan korse doğru değil malesef. Millet gitmiş yamunanın balenlisini almış mesela. Ne alaka!!!!