İyi geceler ben ikinci sezeryanimi olacağım kilolu hamile kalanlardanim ilk dogumumda. Depend aldım çok rahat ettim ama.keske bir tık daha büyük olsaydi dedim hep dikislerden dolayı biraz sıkıyordu beni başka büyük beden depend tarzı giy at külot lardan var mıdır koteks çıkarmış galiba ama oda standart bu arada dependin en büyük boyunu almıştım ilk dogumumda daha büyüğü yoktu