Merhaba anneler ve anne adayları 🤰🏼
Ben sigara kullanmıyorum hiçte kullanmadım o yüzden sizi anlayamıyorum nasıl bir durum içerisinde olduğunuzu ben işverenim doktordu onun hamileliğini gözlemlediğim için ancak size onunla ilgili bilgiler verebilirim
Oda hamile olduğunu öğrendiği zaman azaltmaya gitti
Hep bırakıcam diye söylüyordu
Kalp sesini duyayım bırakıcam..
3 aylık olsun bırakıcam.. blah blah
Demem o ki kendinize bu tarz hedefler koymayın bence içimde bir canlı var ve bu canlı benimle hayat bulacak diye düşünün ve bırakın
şöyle olsun bırakayım böyle olsun bırakayım tamamen kendinizi inandırmaya çalıştığınız yalanlar silsilesi oluyor
9 ay boyuncada sigarayı bırakmadı sadece azalttı
Umarım bırakırsınız
Güzel günler diliyorum hepinize
Sevgiler