Ben ağladım nasıl içmicem ben diye. Ama öyle azaltmayla falan bırakılmaz işkence edersin kendine. Ben birden içmicem dedim bebeğimi aklıma getirdim. bi daha içmedim. Zaten günde 1 e düşürdüysen hiç içmesen de olur. Kendini 1 tane benim hakkım diye şartlama. Yada şartla. Onu da içmişsin gibi düşün.