Adaaa34 meraklianne1 Bende 61 le başladım 26.hafta 68 oldum.Son 3 ay alınıyormuş inşallah bebeğim alır ben almam😀
YNB Bende 31 haftaligim bebek 1.5 hafta onden gidior 58 ile hamile kaldim suan 67 olmusum :( insallah veririm sagliklaa :)
Zynp63 meraklianne1 sezeryan ile sanırım biraz daha zor oluyor bende 83 ile girdim eve geldim şuan 76
YNB meraklianne1 hahahah ay yerim yaa :) aman dunden itibarenn kg kafaya takmamaya karar verdim napim yaa o kdr yiyen biride degilim ama aliyormusum demekki 🥰🥰
[silindi] Emzirme doneminde kimisi güzel kilo veriyor kimisi tam tersi aşırı iştahlaniyor kilo alıyor bunlardan hangisi olacağınızi bilemedgnz için hamilelikte temkinli gitmekte fayda var😄 ben emzirmede sisenlerdenim cok 🤷🏻♀️
Alps meraklianne1 bendeki de ödem değil kiloydu merak etme her türlü veriyosun farkında bile olmadan 😂