meraklianne1 Doğumdan hemen çıktıktan sonra kaç kilo vermiştiniz ? Daha sonra vermek için neler yaptınız ? Birde hamileyken daha az kilo almak için var mı bir bildiğiniz ? 😍😍🌸🌸
Dyg61 meraklianne1 ben 27 kılo almıştım dogum yaptığım gün 5 kılo bir hafta sonra 5 kılo daha gitti kalanı da 2 sene içinde gitti
Alps meraklianne1 80le girdiğim doğumdan 70le çıktım, fırsat bulup tartıldım 3 hafta sonra 67 olmuşum çoktan 😂
Zynp63 meraklianne1 sezeryan ile sanırım biraz daha zor oluyor bende 83 ile girdim eve geldim şuan 76
Mesutnur15 92 ile doguma girdim 82 le ciktim 40 gun dolmadan 65 kilo ya düştüm 🤩 bunda da öyle olur ins
meraklianne1 Mesutnur15 kızzz ne güzel inşaALLAH bende böyle olurum 😂😂 75 le girer 60 la çıkarım🤣🤣aminnn
Mesutnur15 meraklianne1 ben yemesem de kilo aliyorum ama gercekten öyle 😂 ilginc ama tam 30 kilo almistim birden gittiler ödem cok toplamis vücudum ondan dediler ins sende cabuk verirsn ama verirsin boyle kalmiyor vücudunuz emin olun
Derin2828 Ay herkes verip cıkmış 86 girdim 84 çıktım 3 kg çıkan kızım bile hesaba tersti 😄 ama çok şişmişti ellerim ayaklarım iyice
meraklianne1 Derin2828 😂😂🤣🤣 benim annemde 76 la girip 76 la çıkmıştı 😂😂😂 biz şook bende öyle olursam diye korkuyorummmm🥶🥶
Dyg61 meraklianne1 yarısı ödem yarısı kilo bu sefer hedefim hiç kilo almamak 😄 ama 2 kılo almışım bıle
meraklianne1 Mesutnur15 yaaaaa işte bende ki ödem değil kilo ama 😅😅 63 le başladık serüvene 25. Haftadayız 69 kiloyum doktorum geçen alman gereken tüm kiloyu almışsın dedi ben şok 🥶🥶🥶
Mesutnur15 meraklianne1 doktorum benim oda dan kovmuştu o derece kiziyordu gülüp geciyordum napim elimde olan hic birdey yoktu ☺️ Hic takmayin bazen yapicak bisey olmuyor verirsiniz kilolarinizi her anne gibi
Adaaa34 meraklianne1 Bende 61 le başladım 26.hafta 68 oldum.Son 3 ay alınıyormuş inşallah bebeğim alır ben almam😀
Alps meraklianne1 bendeki de ödem değil kiloydu merak etme her türlü veriyosun farkında bile olmadan 😂