Burcum merhabalar. Az önce muayeneden geldim. 35+5 haftalığım. Normalde doktorumun bu hafta çatı muayenesi yapmak gibi bi planı yoktu. Kandaki trombosit değerim biraz düşük çıktığı için bi bakalım eğer bebek yakın zamanda gelmeye karar verirse kemik yapın normal doğuma müsait mi dedi. Çatalda iki parmağıyla kontrol etti. Rahim ağzın kapalı, normal Doğuma da uygunsun dedi. Kilosu da müsait haftası da, bebek ne zaman gelmek isterse gelebilir gibi bi konuşma yaptı. bana göre erken tabii ki şok oldum bunları duyunca ama gelebilir demesi illa hemen gelecek anlamına gelmiyor. Artık doğsa da yaşayabilecek kadar gelişimini tamamlamış anlamına geliyor. Sen de içini ferah tut. 😊