Bende 28.haftayım bizde de kan uyuşmazlığı var.
Allah’a şükür şimdiye kadar hiç kanamam filan olmadı testim de negatif çıktı .
ama doktorum garanti olsun koruma iğnesi yapalım dedi 80 lira iğne için eczaneye 5lira da hastane verdik herhangi bi yatış filan yapılmadı .