m_yk34 Bazı doktorlar gebeyken kanama yoksa yaptırmıyor. Bazıları garanti olsun diye yaptırıyor. Aslında indirect combus negatifse yaptırmanıza da gerek olmayabilir. Ama doğumda mutlaka yapılmalı eğer çocuğunuzun kan grubu pozitifse. Bir de ben iki hafta önce yaptırdım, 470 tl gibi bir ücret ödedim ancak özel sağlık sigortasından %80ini geri aldım. Sizim özel sağlık sigortalı fiyatı mı 300 tl? Bir yanlışlık olabilir belki. Birde burada yazıyorlardı devlette ücretsiz yapılıyormuş sanırım. Belki onları araştırabilirsiniz.