@Beyzademiirrr
Benim dogum da sali gunu 23 mart sabah 9:30 da.😅 37+4 oluyorum. Kontrollerde bebegin sagliginda bir peoblem yoksa, organlari, suyu vs vucut olculeri haftasiyla uyumluysa korkma. Gayet guzel bir zaman.👌🏾 Ben normal de 37 ken alin demistim.🤰🏽🤱🏽👼🏾