Merhaba hanımlar,şuan 34+5im,doktordan isteğe bağlı sezeryan istedim,doktorum da 37+6ya sezeryan için gün verdi sizce erkenmi?37-38. Haftada sezeryan olan varmı,bebekte bir sıkıntı olurmu acaba? Tarihi erteletmelimiyim sizce bilgisi olan başından geçenler beni aydınlatabilirmi lütfen🤲🏻🖤