Osim ne kadar da konuyu çarpıtmışsınız ilginç 🙄 doktor sezeryan derse tabi ki yapacak bir şey yok ama benim demek istediğim sadece birinci sezeryan o kadar zor geçmese de ikinci , üçüncü özellikle dördüncü olursa çok daha zor oluyor hamileyken Altan dikişler patlama , çok daha zor toparlanma , çok daha ağrılı olabiliyor vs bir sürü şeyler duyuyorum ben sadece bunu demek istedim sizin doğumlarınız zor geçsin diye bir kastım niye olsun önce siz ne demek istendiğini anlayın lütfen . Sağlıklı hamilelikler ve doğumlar dilerim hanımefendi.