Minik1234eli Tuba1453 benim babaannem 10 tane çocuğunu tek başına ebe olmadan doğurmuş göbeği falan kendi kesmiş o zamanın şartları 90 yıl önce ben ise küçük yaşta olunca birde açılma olması gerekiyor tabi hemen sezeryana almışlar 12 gün yattım ben 20 yıl önce şimdi onu çekiyorum 4 . Sezeryan doktor bulamıyorum doğurtacak Allah yardımcımız olsun
Tuba1453 Minik1234eli sizin için üzüldüm Rabbim yardımcınız olsun.. Sezaryen yurt dışında yasak ablam ikinciyi normal doğurdu bu yüzden çokda memnun sonra iki normal doğum daha yaptı.. Türkiye de hemen sezeryana alıyorlar zor bir durumdada keyfide.
Tuba1453 Mapleleaf inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız yavrunuzu. Korkularım yoktu ama böyle sizleri ve bunu yapanları görünce hem mutlu oluyorum hem cesaretleniyorum :)
Eminos123 Tuba1453 oglumu ozel hastanede dogurdum ev konforundaydi gercekten rahattik cok bu gebeligimde ev dogumu istiyroum 18 haftalik hamileyim bu dusunceyi begenmeyenler macera arama diyor ama dua ediyorum saglikla evde digum yapmayi istiyorum
Tuba1453 Bernay :) güzel doğum hikayesi sizinki.. Çok şükür Rabbim hayırlı evlat olmayı nasip etsin.. Tabiki eminim gelişmiş,bilgili, bilinçli ebeler vardır bununla ilgili yoksa her ebede gelmez yada dış ülkelerde bu kadar kolay kabul edilmez..
Kayasbht NefesDeniz anlayamıyorum sezeryan Doğumu bu kadar savunmanızı . Sezeryan sadece aksi durumlar icin zorunluluk arz eden durumlar icin olabilecek bir Doğum ama şuan o kadar normalleşmiş ki herkes sezeryanı çok sağlıklı gibi savunup duruyor biraz araştırın lütfen sezeryan durumun bebeğe ve anneye kaybettirdiklerini fıtrata dahi uygun olmayan bir Doğum sağlıklı da değil
NefesDeniz Kayasbht Demek ki bunca hekimlerimiz boşuna okumuş sezaryen bir doğum şekli değilse..savunup savunmamak değil burdaki maksat öncelikle bunu idrak etmenizi öneririm. Sezaryen bir ameliyat değildir oda bir doğum şeklidir. Ve kimse kişilerin kendi tercihi bile olsa sezaryen olmuş/olacak anne adaylarına sezaryen doğum değildir ameliyattır diyemez. Savunduğum noktayı es geçmişsiniz ki ister gönüllü ister gönülsüz sezaryen yada normal doğum tercih edilmeside kimseyi ilgilendirmez. Sezaryen bir doğum değildir demek o zaman bi nevi sezaryen ile doğum yapan kadınlara annede olmuyorsun demek anlamına gelir. İnce çizgileride kimse hiçe saymamalı. Herkesin kendi fikri tercihidir bizler konuşurken yorum yaparken herkesi düşünerek yapmalıyız. Umarım şimdi size neyi savunduğumu anlatabilmişimdir.
Osim Kayasbht ne kaybettiricek yahu saglikli bir oglum var saglikli bir anneyim gayette fitim sezeryan olunca ne oluyor normal dogurunca daha iyi anne olmuyorsunuz malesef
Tuba1453 NefesDeniz Sezaryen cerrahi bir operasyondur bunu doktorlar söylüyor sadece ben değil kendimden katmadım düşününce de mantıklı geliyor bana. Sezaryende Türkiye 1. maalesef “özendiren” çok zararlarını okusanız araştırsanız bakın Doktorların ağızlarıdan kitaplarından dinledim okudum.. En etkilendiğim de Aidin Salih hanım efendinin kitabıdır. Teşekkür ederim bende size saygı duyuyorum ❤️
NefesDeniz Tuba1453 Bakın asla büyük konuşmamak lazım siz kocaman kocaman harflerle konuşuyorsunuz size nacizane fikrimi beyan ediyorum. Ünlemler koyarak sezaryen bir doğum değildir diyemezsiniz dememelisiniz. Bu platformda kaç bin kadın var belki bir çoğu mecburiyetten sezaryen oldu bilemeyiz. Allah korusun normal doğumda bir anda işler tersine dönse mecburen sezaryene alınırsınız o zaman bu fikirler kocaman ünlemler size herkese çok daha zor gelir. Savunduğum şey sadece herkesin fikri kendinedir ister sezaryen olur ister olmaz ama kimsede o hekimler dahil bir anne adayına sen aslında sezaryenle doğum yapmış olmuyorsun deme hakkını doğurmaz. Bende size teşekkür ederim iyi akşamlar🌸
Mom2525 cigerpare kontroller eşliğinde olabilir tabiki evine geliyor ve seninle özel ilgileniyormus annem çok araştırıyor ben kontrolüne başka şehirde gidiyorum doğuma İstanbul’a gideceğim için seçenek araştırması önemli
cigerpare Mom2525 ben ücreti daha yüksek bekliyordum. Gelen ebeler vardır dediğiniz gibi. Birçok kişi evinde doğum yapıyor artık tıbbi açıdan tedbirli de geliyorlardır ama işte cesaret edemiyorum nolur nolmaz diye
Minik1234eli Tuba1453 teşekkür ederim amin rabbim cümlemizin yardımcısı olsun bazen doktorların işine gelmiyor normal Doğum tabi bazıları için geçerli bana da KESK’e iyi bi doktor gelse
Kayasbht NefesDeniz sezaryan Doğum şekli değil diye bir ifade kullanmadım . Söylediğim gibi Sezeryan zorunlu durumlarda tercih edilecek bir Doğum çokta sağlıklı değil bunu zaten araştırırsanız öğrenirsiniz . doktorlar siizn sezeryan sonrası sağlığınızla ilgilenmezler kusura bakmayın Onlar işlerine bakıyorlar çocuğu annenin kucağına veriyor muyum vermiyor muyum onlar icin tek mesele bu sizin babanızın oğlu değil .
Tuba1453 Minik1234eli Kesinlikle katılıyorum inşallah Rabbim iyi doktorlar ve insanlar ile karşılaştırsın hepimizi 🌹🌹
Tuba1453 NefesDeniz En yakınım ablam doktor sezeryana aldı ikici bebeğinide Türkiye sezeryana alacaklardı ama yurt dışında doğum yaptı ve normal olarak yaptı neden peki Doktorlar bile keyfi yapabiliyor çünkü.. Ben yukarıda belirttim herkese saygım var kim nasıl istiyorsa öyle yapar fikrimi beyan ettim öyle düşünüyorum ama bilmeleri lazım bilinçlenmek lazım özendirmemek gerekiyor.. Zorunda istemsiz kalan anneleri asla kırmak istemem özürde diledim bunun için.. Gerçekler maalesef bazen kırıcı üzücü olabiliyor ama bu sen anne değilsin demek değildir. Çocuğuna değer verip sahip çıkan her kişi annedir isterse doğurmamış olsun evlat edinsin teyzesi olsun.. Demek istediğimi inşallah anlamışsınızdır.. Yanlış yerlere çekmeyin lütfen.
Mom2525 cigerpare tabiki cesaret meselesi ben şahsen hastaneyi tercih ederim çünkü canım biraz tezdir benim ama benim teyzem de ebelik okudu hatta hastanelerde de çalıştı etti ama şu an mesleğini yapmıyor
NefesDeniz Tuba1453 Hiçbir söylediğinizi yanlış yere çekmedim emin olabilirsiniz. Hatta çok güzel bir post açmışsınız ama yorumunuzda ünlemlerle sezaryen bir doğum değildir yazmanız fikrinizi beyan etmenizden daha öteye geçen bir durum olmuş. Ne güzel siz evde doğum tercih ediyorsunuz bunuda güzel güzel anlatıyorsunuz ne mutlu size ama sezaryen doğum içinde fikrinizi daha ince belirtmeniz gerekirdi. Siz kendi doğrularınız ile gayet güzel bişiler yazarken başkalarının doğrularını hiçe sayarak bu durumu dile dökmüş oluyorsunuz. Ben sizin özrünüzü bilmiyorum özür dilemelik bişi de değil bu durum bana göre sadece herkes kendi fikrini beyan ederken karşı tarafıda düşünerek hareket etmeli bunu dile getiriyorum. Ve emin olun herkes en az sizin kadar okuyor araştırıyor ve bilgi sahibi oluyordur.
Esra2306 Tuba1453 ah ah herşey normal olsa keşke benim bbeğin plasentası aşağıda doğuma kadar yer degiştermezse zorunlu sezaryan hatta idrar kesesine doğru ilerleyenlerde rahmi bile alıyorlar kanama riski var anneyi kaybetmw riski var herşey bazen istedigimiz gibi olmuyor maalesef
Tuba1453 Esra2306 Maalesef Rabbim yardımcınız olsun gönlünüze göre iyisini versin inşallah her şey sizin için daha kolay ve güzel olur 🌹🌹
Esra2306 Tuba1453 inşallah normal doğum yapma ihtimalim olur tabikide bende normal doğumu destekliyorum ama bazen şartlar aynı olmuyor