Tuba1453 bu ara da benim ebemde babam 😂 babam doğurtmuş beni 😂 doğum gayet normal seyirde gerçekleşen normal bi olay annemin sancıları başlamış hastaneye gidecek araba yok birşey yok başlamış doğuma ne yapabilirsin ki ablamı hemen annaneme yollamış annanem döndüğün de bi bakmışlar ben doğmuşum geri kalanında annanem halletmiş . :) ama herşey bu kadar normal şekilde ilerlemeyebilir mesela ben makat geliş bebeği normal doğumla doğurdum , sezeryan olmak için sevk etmişlerdi 4saatlik yola. Yolda sancılarımmarttı ve bebeğim ambulansta doğdu , doğdu doğmasına ama ölü doğdu.. hemen acil uygulamaları uygulayıp bebeği 10dakika uğraş sonucunda hayata döndürdüler kordon dolanmış bebeğime , yani evde olsaydım evde doğurmuş olacaktım ama müdahale edecek insan olmasaydı bebeğimi kaybetmiş olacaktım evet hastanelerde ortam çok kötü ebeler bana resmen insan değil muamelesi yapmışlardı bağırmışlardı korkmuştum , ama diğer tarafta acil yetiştirildiğim hastanedekiler bebek gibi ilgilenmişlerdi yani kötü insan her yerde var bunu seçemiyoruz🤤