zeytinkiz yaptırdım, iyi ki yaptırdım diyorum 2li 3lü 4lü yaptırmama gerek kalmadı hatta detaylıda kalbinde parlaklık görüldü ancak fetal dnamız olduğu için tehlikeden sayılmadı içimiz çok rahat oldu. 3000tl, Gebze Merkez Prime hastanesinde yaptırdım ben