Kızlar biz Nisanda tanışıp Nisanda evlendik. Eşimin doğum günü Nisan herşeyimiz Nisanda. Buyüzden kızımız olursa Nisan olsun demiştik. Şimdi 5 aylık hamileyim kızıma ama kararsızız. İnsanlar ay ismi diyor dini açıdan anlamlı olsun diyor kararsız kaldık. Sizce Nisan mı Nisa mı?