Ben de Ertan bey e gidiyorum hamileliğin başından beri, bilimsel olmayan hiçbir şeye yanaşmıyor o da, doğum için ne yapayım dedim sakın hurma yiyip gelme kilo kilo hurma yiyorlar boş yere demişti 😂 40+3üm, ama bu ay sonu Ertan bey gidecek doğumun yetişir demişti bakalım bekliyoruz