Ben bu doktora gitmeye başladığımda kalp atışı duyulmustu bende şöyle bisey oldu cinsiyetini gittiğimde ogrenemedim duruşundan dolayı bana yarım saat dolaş biraz yemek ye ondan sonra gel dedi gün içinde 2 kere muayene etti ben para için sürekli çağıran biri olduğunu düşünmüyorum gerektikçe cagiriyo 😊