tazeanneew
@gmzmyr
Çok mantıklısınız tebrik ederim. Malesef böyle düşünmüyor çoğu kişi. Yapınca anlıyorlar ama iş işten geçmiş oluyor. Kardeşle büyüdü oluyor adı ama o anne ilgisi eksikliğinin izleri hayatı boyunca oluyor çocuklarda, anne bunu farkında olsa da olmasa da. Benim eşimin annesi ona hiç kitap okumamış mesela küçük kardeşiyle ilgilenmekten. Hep içinde uktedir, daha birsürü şey.. 🙁