Selam kızlar
17 aylık kızım var.. Bu aralar aklıma çokça ikinci bebek fikri geliyor ve hamilelik günlerimi çok özlüyorum… halbuki her ay regl gecikmesinde Allah ım ne olur gebe olmıyım diye korkuyordum.
ne ara bu kadar ister oldum inanın bilmiyorum 🤷🏻♀️ gebe kalsam doğduğunda baş edebilir miyim bilmiyorum. İstek var ama cesaret yok 🥺 kızım da uysaldır her çocuk gibi tabiki yaramazlıkları oluyo ama genel olarak yoran bir çocuk değil❣️ Aman maşallah diyelim nazar değmesin 🧿🤭 yaani kızlar aslında cesaretlensemmm Allah da nasip ederse inşallah olur mu yapabilir miyim?
İçimi dökmek istedim, akıl ve cesaret istiyorum sadece :)