Susamtanem2 şu an 20 haftalığım en son 16. Haftada gitmiştim . Detaylıyı perinatologda yaptırmak istediğimi söyleyince bana bir Prof önerdi pahalı geldi sonra ben birkaç isim söylemiştim bunlara gidebilirsin diye söyledi. Gittikten sonra haberleşiriz bir sonraki muayeneyi ona göre planlarız dedi. Ben seviyorum çok mantıklı ve ilgili bir doktor olarak gördüm . Doğum ücretini bilmiyorum sormadım ama burada 3500 diye okumuştum . Doğru mudur bilemeyeceğim