mrvkls Oğlumuza hayırlısıyla Selim ismi koymayı düşünüyoruz sizce isim nasıl fikirlerinizi almak isterim😊
Gulsah91 mrvkls vallahi o kadar tekdüze isimler konuluyor ki artık eski isimleri daha bir sever oldum bence çok güzel bi karar adıyla sağlıkla yaşasın inşallah🤲🏻
MeliSeliMelih mrvkls 9 yaşındaki oğluşumun adı Selim çooookok isteyerek koydum ve iyi ki koymuşuz 🧿 ballı lokmadır adını taşır aklı selimdir maşallahhhh 🤍 bu oğluşumun adı da Melih olcak Allahın izniyle 🧿🧿
mrvkls MeliSeliMelih maşallah adıyla yaşasın yavrularımız inşallah hayırlı evlatlar olsunlar inşallah🥰🥰🤲🏻❤️