Zeynepp_altun merhaba canım bende pkosluyum bizde bebek istiyoruz adetlerim cok duzensiz, doğum kontrol hapiyla adet oluyordum evlenmeden önce daha sonra çocuk istediğimiz için bıraktım ve adet olamadim 4 ay sonra duphaston kullandim 10 gun biraktiktan 5 gun sonra adet oldum doktoruma da danistim guzel bi ilacmis hamile kalirsan bebeğin tutunmasinda yardimci oluyor yoksa söküyor adet oluyorsun deneyebilirsin. Adet bittikten sonra da sogan suyuna başladım 5 gün oldu ustune hemen limon yiyorum ne tadi ne kokusu kaliyor diger turlu icilmiyor cunku yaparken oyle deneyebilirsin, esim de keçiboynuzu özü yiyor bizde bu ay her ssyi deniyoruz bakalim benim yaptiklatim bunlar bide adetim bitince belime yakı yapıştırdım 2 gunde o kalmisti ve ovulasyonla takip ediyorum insalalh guzel sonuçlar aliriz sende ovulasyonla takibe baslamalisin bence🌸