Merhaba hanımlar 9 aylık evliyim adet düzensizliğim var. Doktor Amh değerimin 11 e yakın olduğunu söyledi. Fazla yumurtam varmış. Ama korunmamamıza rağmen bebeğimiz olmadı 😔 Soğan küründen hep bahsedilmiş. Adet olamıyorum ki kullanayım adet bitiminden sonra başlamak gerekiyormuş. Hayıt suyu bir ay kullandım şuan da eczaneden folbiol aldım kullanıyorum öneriniz varsa söyler misiniz Allah rızası için 🤲🏻