EbruMeva canım özele gidiyorum. 12. Haftaya kadar folikasit kullandım . 12. Haftada bıraktırdı doktor imom omega basladık tüm vitaminler var içinde . 16. Haftamda ilave olarak gyno ferro sanol basladık demir ilacı . 20. Haftamda velbon basladık bu da magnezyum kalsiyum d3 desteği . 25. Haftamda agrılarım vae diye bunlara ilave magnezyum diasporal basladı . 31. Haftamızdayız 4 destek ile devam . Değerlerim çok iyi çıkıyor 🙏🏻İnsallah işine yarar bilgiler 🙏🏻