EbruMeva Merhabalar 2.gebeliğim devlet hastanesine gidiyorum 15+2 haftalık hamileyim şuan kullandığım tek ilaç folik asit bir de dün kontrole gittim yürürken kalçamda batma oldugu için progestan verdi.sormak istediğim sizin kullandığınız vitamin ilaçları veya başka takviye edici bir ilac var mi ilk gebeliğin de özel hastaneye gidiyordum daha çok ilac kullanıyordum diye hatırlıyorum sanki.
Selly EbruMeva kullandığımız folik asit ilaçların içerisinde zaten demir balık yağı vitaminler var eğer değerleriniz iyiyse vermeye ihtiyaç duymamıştır. Endişe etmeyin lütfen çok ilaç kullanmanın yararı yok zaten doktorunuza her randevuda sorun ilaçlara devam edeyim mi ekstra bişey verecek misiniz diye ona göre yönlendirecektir 🌼🌼
Gull_94 EbruMeva kan degerlrne bakılarak verılıyo ılaclar dıye bılıyorm ıkıncı hamılelgm benmde ılkındede bundada sadcee folık asıt ve demır hapı kullndım baska bısey vermedı doktrm
Seda_nrr EbruMeva ben özele gidiyorum fakat tahlillerimi daha iyi olduğu için devlette yaptırıp götürüyorum doktora hep.Eğer tahlillerinizde değerlerinizde bir sorun yoksa doktor ekstra bir vitamin vermez bence.Benim doktorum takviye olsun diye sadece folik asidi bıraktırdı içinde folik asidin ve bir çok vitamininde olduğu Decavit diye bir ilaç verdi isterseniz doktorunuza sorun :)
archmom EbruMeva canım özele gidiyorum. 12. Haftaya kadar folikasit kullandım . 12. Haftada bıraktırdı doktor imom omega basladık tüm vitaminler var içinde . 16. Haftamda ilave olarak gyno ferro sanol basladık demir ilacı . 20. Haftamda velbon basladık bu da magnezyum kalsiyum d3 desteği . 25. Haftamda agrılarım vae diye bunlara ilave magnezyum diasporal basladı . 31. Haftamızdayız 4 destek ile devam . Değerlerim çok iyi çıkıyor 🙏🏻İnsallah işine yarar bilgiler 🙏🏻
Dry34 Banada devlet hastanesi decavit verdi. İkinci kez farklı yere gittim yine devam et ona dedi. Decavit vtiaminmiş ama folik asit vermediler bana
Selly Dry34 hamilelikten önce folik asite başlamadiniz mi ? Şuan kullandığınız folik asit ilacı yok mu hiç acaba ?
EbruMeva Dry34 folik asit bebegin beyin gelişimi için çok önemli neden vermediklerini cok merak ettim
ekoglu34 Dry34 merhabalar decavitin iceriginde 800 mcg folik asit bulunmakta zaten. Doktorum decavit kullanirken folik asit kullanmana gerek yok dedi. Saglikli sihhatli gebelikler dilerim :)
EbruMeva Selly soruyorum evet devam diyor zaten.iki hamilelikte farklı şeyler olunca insan ikilemde kaliyor. Dun de şansıma doktoruma saldırı olmuş normalde tüm muayeneleri iptal edecekti ama sagolsun kimseyi mağdur etmedi muayenelere de gec başladı cok da hastası vardı aceleci davrandı biraz soramadım herseyi ☺
Dry34 Selly yok hamilelik öncesi planımız yoktu o yüzden folik asit başlamadım adetim gecikince hamile oldugumu öğredim . Doktora sordum folik asitte verecekmisiniz yazdığımı ilacı kullanın buda aynı görevi görür dedi
Selly Dry34 doktorunuz öyle dediyse bişey diyemem ama folik asit bebek için çok önemli bir daha gittginiz de gene sormanizda fayda var diye düşünüyorum 🌼🌼
Tugcegkn Ben gebelik öncesinde 3 ay folik kullandım. Gebe kaldıktan yaklaşık 2 ay daha devam ettim sonrasında doktorum foliği bıraktırdı “regenesismax” takviye edici gıdaya geçiş yaptık. Doğumdan sonra da birkaç ay devam edip bırakıcam sanırım.
EbruMeva Seda_nrr yani su zamana kadar benden saglik ocağında ilk yapılan tahliller dışında bir tahlil istenmedi.15 gün sonra tekrar gidicem o zaman ayrıntılı sorarım artık
Dry34 Seda_nrr evet ondan sebeb olabilr o zaman çünkü kan idrar tahlili yaptı ilk gittiğimde değerler filan iyi bi sorun yok az idrar yolu enfeksiyon var demişti onun içinde toz granül verdi en son gittiğimde bidaha bakıldı temiz demişti demek o yüzden decavite devam
Seda_nrr Dry34 aynen decavit iyiymiş sorun yoktur doktorunuza güvenin siz :) idrar yollarınızda birdaha çıkarsa Eğer az ise bol su için bişey kullanmadan bol su içerek geçti bendeki 🙏🏻
Seda_nrr EbruMeva bir tam kan tahlili birde idrar tahlili yaptırdım bende şimdiye kadar 3 aylık hamileyim.Şimdi birde ikili test yaptık okadar :)
Nundiyebiri Decavit kullanıyorum Demir eksikliğim var diye gyno Ferro kullanıyorum D vitamini eksikliğinden dolayı da sundropd3 kullanıyorum Ben hamile kalim diye bana folik asit vermişti kalınca da artık gerek yok demişti