Merhabalar 23+6 yız 3 gundur cok az harekrt ediyor ama bu gun oglen 11 gibi kalktim kahvalti yapti. Yedim ictim yokkkk saat 16.00 oldu yok az once yine biseyler yedim ictim soluma yattim yok en son doktoruma yazdim hastaneye git.nst baglasinlar dedi aldi beni bi telas nasil agliyorum bi baktim hanfendo vurmaya başladı.. Allah ım sen aklima mukayet olllll vallahi kalpten gidicem neden boyle oluyor anlamadımmm sizlerde yaşıyormusunuz bu durumu