Masalannesii https://resimyukle.io/g4KUCS1eJ5.i Kızlar lütfen bakın dün tahlil yaptırdım sağlık ocağında resimde işaretledigim yer pozitif doktor tehlikeli dedi böyle bir durum yaşayan varmı nedir bu keton tam olarak 😖😖
Haticecakirr Masalannesii canım keton +1 pozitifti benimde ayrıca +2 pozitif protein vardı enfeksiyon varmış bol su içmemi önermişti doktorum ayrıca antibiyotik yazdı kullanmamı söyledi ama bulantı yapınca kullanamadım doğal yollardan atmaya çalıştım ondan sonra da fitil verdi 🤷♀️ Şimdi geçti mi bilemiyorum henüz idrar testi yaptırmadım
Kubra1643 Masalannesii canim ben de keton da protein de pozitif çıkıyor. Açlıktan, enfeksiyondan çıkabilir dedi doktorum bol su içip atmaya çalış dedi.
Masalannesii Sevgiglc doktorum pozitif dedi pozitif olmaması gerekiyor dedi bunun bir sonraki seviyesi tehlikeli dedi
Masalannesii Haticecakirr öylemi canım bana sadece idrar yolunda enfeksiyon var onun için bir tane toz antibiyotik yazicam dedi onun dışında birşey vermedi tehlikeli diyince korktum bende inşallah geçmiştir canım seninde🙏
Suzii-90 Haticecakirr merhaba idrarda ki keton gecti mi acaba suyla atılabilir mi bende gebelik sekeri var ve 34.haftadayim diyet yapıyorum şuan dün ilk defa idrarda keton pozitif+ çıktı diğerleri temiz biraz korktum açıkçası nasil duzeliyo anlayamadım da
gamzosgamzos Ben gebelik sekerinden dolayi diyetteydim hep keton +2 cikiyordu dahiliye doktorumda kadin dogum doktorumda acliktan oldugunu sorun olmadigini soyluyorlardi
Suzii-90 gamzosgamzos merhaba canim idrarda keton pozitif+ çıktı benimde senin yorumunu gördüm bende de gebelik sekeri var ve diyetteyim 24.haftadan beri şuan 34.haftadayim dün benimde pozitif çıktı korktum biraz bebeğe gecer falan diye şeyler okudum internette sen bi sorun yaşadın mı acaba ketonun negatife dönmesi için birsey yaptın mı
ttba Benim de idrarda keton pozitif çıktı ama doktor endişe edecek bir şey yok açlık durumunda olabilir, bol su iç dedi bir ay sonra tekrar gideceğiz bakalım. Geçmiş olsun
Kahvela Suzii-90 benim bir haftada geçmişti bol su için açlıktan olur şekerden olur yani sadece keton pozitif olması çok büyük bi dert değil çok şükür 🤲🏻 İdrar yolununuzda da enfeksiyon olabilir. Sebebini size en iyi doktorunuz söyler
gamzosgamzos Suzii-90 yok canim hic birsey yapmadim doktorumda zaten boyle bir riskten bahsetmedi iki doktora takipliydim hem dahiliye hem kadin dogum bir sorunda yasamadım çok şükür nette yazanlara cok inanma
Haticecakirr Suzii-90 canım antibiyotik verdi kullanamadım sonrasında fitil verdi 3 adet vardı içinde kullandıktan sonra düzeldi yalnızca suyla atılabilir mi bilemiyorum 🤷♀️ Ben suyu çok tüketemedim