ratatosk Oglumveben34 valla benimkiler de aşırı hareketli dr baya zorlandı dedim gerçekten tatlı yemedim 🙈🙈
ratatosk Suheyla06 yemeyin bence benim dr baya uğraştı hatta bi ara mola verdik yürüttü beni sonra tekrar aldı içeri 2 saat falan sürdü tabi benim ikiz olmasının da süreye etkisi var
Gupssse Hafise kesinlikle bizimki tatlı yedim gittim uyudu hatta eliyle yüzünü kapattı.saglik olsun varsın fotosu olmasın dedim ;)