Sedanindenizi merhaba canım , ben sabah gittim bana doktorum güzelce kahvaltımı yapmamı ve çikolata tarzı şeyler yememi söyledi ☺️ Bizim ki biraz inatçı çıktı yüzünü göstermedi 4 kez gittim bir kere ücret ödedim diğerlerine ücret vermedim ve doktorum en ince detayına kadar baktı benimle de paylaştı . Maşallah 28 haftalığız oğluşum olacak hayırlısıyla 🧿🥰