Nur000 valla canim benim ilk normaldi devlet hastanesinde 3kilo dogum yaptim ama çok dikişim vardi zorlandım falan diye kendisine anlatmıştım bunu şimdi çatı muaniyesi var bakalım haftaya 37 oluyorum randevum var yapar herhalde büyük ihtimalle bakıp ona göre karar vereceğini söyledi bu bebek 3 kiloyu gecerse seni zorlamayalım dedi nolcak bilmiyorum yani