Ahsennurrrr Benim mide bulantısı mide yanması özellikle ve uykusuzluk ve bacaklarda kramp 🥺 bebek hareketleri de iki hafta önceye göre daha az salı günü sezeryan günü alicam inşallah 3haftadir da kontrole gidemedim en son 2 kiloydu kaç kilo oldu çok merk ediyorum🐭
senemmm123 Ahsennurrrr bende 35+3 üm.çok şükür herşey yolunda yürüyüş yaptığım için belki de rahat geçiriyorum. akşam tuvalete kalktığımda uykum bölündüğü için uykusuzluk çekiyorum. 5 nisanda sezeryan planlandı bakalım kızçemiz durursa inşallah. suyum azalmış ama hareketleri normal dr üm takip etmemi söyledi.
Minigim20 Ahsennurrrr canım inan bende aynı haftadayim tüm saydiklarin hepsi mevcut son zamanlar oldukça zor geçiyor rabbim yardımcımız olsun sağlıkla kavusalim bebislerimize 🙏
FatRam_1703 Ahsennurrrr Bende hiç bir sorun yok çok şükür başından beri gayet güzel geçiyor hamileliğim 🤗🤲🏻 36+4 günlüğüz haftaya pazartesi gün alicaz o hafta içinde bir gün sezaryan olucak nasipse🙈🤲🏻 Hepimizin evlatlari sağ Salim gelsin inşallah 🤗🌿
Ahsennurrrr Bademmmm ya sezeryan günü alicagim doktora randevu aldığım için bidaha da bulamam diye kontrole gittigim doktora alamadım devlette böle bı sorun var bliyosundur aynı polikinligi iki randevu olusturamiyorhz ve şuan çok zor randevu bulunuyo
efruzzz Halimekaya ayni gün :)bende haftaya gidecem insallah ne durumdasiniz peki hersey yolundadir ins
Ahsennurrrr senemmm123 ya bende çok fazla hreket halindeyim evde bide oğluşum olunca 4 yaşında yerimde durmamin imkanı yok bende çok sık tuvalete kalkıyorum ne yazıkki ya
derinsart senemmm123 öyle erken alıyolarmı ya bende 35+0 oldum daha dogum sekli belli degil ama sezeryan olmasini isticem tarih olrk 10 nisani isterdim eger uygun görrse ama erken der diye cekincelermm var
Bademmmm Ahsennurrrr bende öyle canım ya aldığım randevuyu iptal etmişler 35 haftalığım bende tekrar alacağım ben Zeynep kamile gidiyorum oraya giden var mı aramızda
senemmm123 Ahsennurrrr çok şükür diyorum . enazından şişlik, ağrı, kramp, gibi sıkıntılar yok enazından. geceleri uyanmaya hazırlanmış oluyoruz deyip avutuyorum kendimi.rahat gebelik geçirince herşeye şükrediyorum 🙏🏽
Ahsennurrrr senemmm123 aynen çok şükür Rabbime sorunsuz bitirdik sayılır nasipse kucağımıza da almamıza az kaldı 🙏 seninkinin cinsiyeti ne canım ilk gebelikmi
Ahsennurrrr Bademmmm ilk başta bende oraya gidiyordum canım perinatoloji bolumundeydim kan rahatsızlığım var diye ama evime tersti Beykoz’da gidip geliyordum bide köyünden şimdi Ümraniye araştırmaya gidiyorum doğumda orda olcak nasipse benimde
senemmm123 Ahsennurrrr evet ilk gebelik. kızımız oluyor hayırlısıyla. suyum az olduğu içim 38 e girdiğimiz gibi sezeryan olucak beklerse bebiş. sizin cinsiyet ne?
Bademmmm Ahsennurrrr Allah yardımcınız olsun canım peki hiç nstye girdin mi bizim haftamızda her an girilmeli diyorlar ya
Ahsennurrrr senemmm123 benimde ikinci nasipse kuzum bı oğlum var bide kız inşallah ❤️ bende salı günü ogrencrm doğum zamanı artık sezeryan için zaten bazı doktor 38bazisi 39 da alıyor bebişin kilosuna durumuna göre bakalım bana ne dicrkler
Nurcihn Ahsennurrrr valla canım benim 3050gram 49cm dedi güzel dedi nstye başlattı 1hafta sonra 37haftada çağırdı iste