DuruMom senell ben normal zamandada yaz kış gecelikle yatarım kışın welsoft sabahlıklar kullanırım onun için bence lohusalık döneminde gecelikler daha kullanışlı olucaktır. Benimde ilk gebeliğim belkide alışkanlıktan böyle düşünüyorum bilemicem ☺️
Busbushatun DuruMom https://ty.gl/hp6gfjs9 Sunlar hosunuza gidermi bi bakin isterseniz https://ty.gl/qnpn4gb0m bide mecit pijama var sitesine bi bakin onlardada guzl seyler var
Ipekbocugu DuruMom https://imgyukle.com/i/NNOsOx https://imgyukle.com/i/NNOlT1 Bir de şu şekilde renkli iki gecelik aldım, duruma göre bakicam artık.