DuruMom Sevgili anneler merhaba 🙋🏼♀️ Pijama takımı, gecelik ve sabahlık takımlarınızı görebilir miyim nereden ne kadara aldınız yazarsanız sevinirim. Diğer annelerede fikir olsun 🌸
Busehnm DuruMom https://ty.gl/kvzsvib https://ty.gl/72rnmhtab https://ty.gl/7ohf92w Benimkiler bunlar
Pelinc 2 adet düğmeli pijama takımı Trendyolmilla dan aldım sonrasında herkes gecelik almalısın deyince Pentiden gecelik ve sabahlık takımı aldım. Hepsinin kumaşları harika tavsiye ederim 🥰
senell Pelinc benim hiç gecelik-sabahlık alışkanlığım yok ama bana da arkadaşım lohusalıkta gerekli dedi. Pek ikna olmadım. Uyurken sıyrılan bir gecelikle rahat edemem gibi geliyor. Acaba gerçekten gerekli mi yaa? Kafam karışık
ulviyedemirbas2 DuruMom fotoğraf atamıyorum ama site_life sayfasından aldım men instagramdan cok güzel alt üst de var uzunda var bak istersen
Eda115354 DuruMom ben şimdilik bundan aldım büyük beden evde giymelik ileri dönem içinde süslü bişeyler bakınıyorum hala. https://ty.gl/kyzatreb
Ozlem23 DuruMom lcw dan aldim iki gecelik bir pijama takımı üstten çıtçıtlı aciliyo kumaşı çok güzel şu anda bile giyiyorum ve bence çok şirinler tavşanlı vardı bitane 😁😁
[silindi] DuruMom yıkayıp kaldırdım çantaya canım ama halukbayram diye Bi marka cok çeşitli modeller var çokta kaliteli internetten bakabilirsin
Pelinc senell eğer sezeryan olmak zorunda kalırsak dikişlerden dolayı pijama rahat olmuyor gecelik daha rahat diyor sezeryan olan herkes bu yüzden hastane çantamda ikisi de olsun istedim bence sizde bi tane alın garanti olsun derim 😊
DuruMom senell ben normal zamandada yaz kış gecelikle yatarım kışın welsoft sabahlıklar kullanırım onun için bence lohusalık döneminde gecelikler daha kullanışlı olucaktır. Benimde ilk gebeliğim belkide alışkanlıktan böyle düşünüyorum bilemicem ☺️
Denizzz88 DuruMom lohusa gecelik sabahlık ve pijama takımı adı altında hastanede fotoğraf çekilirken falan da giyerim diye şık beyaz ve ekru renkli olarak iki tane takım aldım birisini g-lingerie mağazasından birinide trendyoldan aldım markasını hatırlamıyorum aramalara yazmıştım çıkanların arasından biri. Günlük evde giymek içinde gömlek pijamalardan pentiden aldım 2-3 tane normalde de giyilir onlar hep