1busraa sadece detaylı ultrason için özele gittim, diğer bütün kontrollerim tahlillerim hepsi devlet hastanesin de. Aşırı memnunum doktorum dan, doğum yapmadım henüz ama yapanlar da çok memnun. Tabi ben Eskişehir Şehir hastanesine gidiyorum. Şehir hastaneleri diğer devlet hastanelerine göre daha sakin ve nezih oluyor sanırım çünkü kim gidiyorsa şehir hastanesine olumsuz dönüş duymadım. Birazda şans.