1busraa bebekte bı problem olmadıkça zaten özelde de son zamanlara kadar ayda bir gidilir, içeride geçirilen süre ya da ilgilenme kısmı elbette ki farklı, devlet kurumlarında çok daha fazla hasta ve zaman problemi var. Ultrason cihazı bebeğe zararlıdan ziyade rahatsız eden bir şey ayda birden fazla normal seyir giden gebelikte genelde önerilmez ama hamilelik bir süreç, bu süreci iyi bilen isteklerinizi iyi bilen ve sizi takip eden doktorun doğumu yaptırması bence daha önemli. Son aylari beklemeden eğer karar verdiyseniz, özelde doktora gorunseniz size ve bebeğe daha faydalı bı surec geçirirsiniz diye düşünüyorum. Doğum hasta-doktor arasında güven isteyen bı olay bence