orkide21 merhaba bende çok çektim. Doktor sadece ürtiker demişti ama araştırmalarım sonucu kronik olduğuna kanaat getirdim.2 ay çektim. Arı sokmus gibi her yerim çok acıyo ve direk şişiyordu her sabaha karşı 5′te acile gidiyordum.cildiyeye gittim bişeye fayda etmedi. En son bi doktora gittim Allah ondan razı olsun. İdrar yolunda iltihap varmış sürekli ürtikeri tetikliyormuş. Kortizonlu iğne vermişti iki gün üst üste.ilaçlar falan derken anca geçmişti. Şimdi hamileyim ve çok korkuyorum tekrar olursam napıcam diye. Çok geçmiş olsun🌸 umarım bir an önce geçer.