Son 5 günüm kaldı ama ne nişan var ne sancı. Son günler asla geçmiyor, hiçbir uğraşım kalmadı. Tüm ilgim odağım doğuma kaydı. Vakit geçsin diye eski bir diziye başladım 3 günde 5 kadın hamile kaldı üstüne doğurdu çıldırcam 😂 İnstagramda gezeyim diyorum yok, foruma bakayım diyorum yok asla zaman geçmiyor. Üstüne doğurdum postlarını görüp daha da sıkılıyorum ben ne zaman doğuracağım diye 🤦🏻♀️ Her hazırlığım bitti, eşim de işlerinden dolayı çok yoğun bu aralar yatmaya ancak gelebiliyor eve. Yalnızlıktan, işsizlikten, sıkıntıdan çatlayacağım sanki. Sizler neler yapıyosunuz son günleri nasıl geçiriyorsunuz allah aşkına ?😒