Fulyaa29 Ben de de yazmıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Ben pandemiden dolayı prim yatmadigi için hesabıma göre alamayacsgimi sanıyordum yanlış hesaplamisim. Ptesi SGK ya gittim orda baktılar TC ile 124 gün falan çıkıyor gün. Çok şükür aliyormusum. Gitmeden 2 gün önce de cimer e yazmıştım maduriyetimi. Ordan da dönüş oldu dün mail geldi hak kazanıyorsunuz diye.. yorumunu gören arkadaşlar daha önce post açmıştık alamayacak çok kişi vardı. SGK ya gidip hesaplatsinlar ya da Cimer e yazsınlar.. dönüş oluyor muhakkak. Boşuna stres olmuşum. Ben de şunu nerak ediyorum. Ödeme ne zaman yapilcak ve ben toplu almak istiyorum bir şey yapmam gerekiyor mu.