Yeliz_yeliz bizimde 82günümüz kaldı Allah ın izniyle 🤗🙏 az çok kıyafetlerini aldık bezlerini ıslak mendil bebek arabasını filan. Eksiğimiz biberon emzik bir kaç tulum şampuan filan birde bana depend ve pijama takımı. Allah ın izniyle onları Nisan ayında almayı düşünüyorum her aya az az sıkışmadan 🤗