Yeliz_yeliz Haziranda dogum yapcak anneler 100den dusunce gecmek bilmedi gunler sizin ne durumda hazirliklar
Sermec27 Yeliz_yeliz normalde adet tarihine göre 104 günümüz var ama riskli gebe ve önceki dogum sezeryan oldugu için 84 gün kaldı inşallah valla sabırla ve heyecanla bekliyoruz herseyi vardı zaten oğlumun abisinden kalma rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲 🥰
Tugba97 Yeliz_yeliz Bizde de durumlar aynı alınacaklardan ufak tefek şeyler kaldı ama beklemek çok sıkıcı 😄
Leylaalin Bizim ki 103 valla Şu yüzler geçmedi 99 iple cekiyorum gelmiyor bir an önce Haziran gelse minnosuma kavuşsam diye hayal ediyorum 🤲🏻 Allah herkese nasip etsin sağlıkla kucağımıza alalım
Semashbl Yeliz_yeliz son 86 💙 ama cidden zaman yavaşladı sanki 😅 normal mi sezeryan mi belli değil tabi bizim ☺️
findikkurdu2 Yeliz_yeliz son 83 gün ve kabataslak herseyimiz hazır , bez ıslak mendil depend vs market ürünleri kaldı sadece
Ebruuugunes Kızlar peki doktorunuz kaç haftadan sonra haftalık çağırıyor ben 28+3 ve gittiğimde doktorum unuttu demeyi rahatsizdim ben diye
umyahsn1010 Ebruuugunes ben 1nisan da gidicem ondan önce 1martta gitmiştim. Hafta olarak mı ay olarak mı çağırır bilmiyorum şuan 28+2im. Nisan da gittiğimde inşaAllah 30+1olucam bakalım ne zaman çağırıcak
Madi 93 gün kaldı uygulamaya göre 🙈çalıştığım için çok çabuk geçiyor günler 😍alışverişi daha başlamadım 30 haftadan sonra inşallah 🤲🏻
Niaa Son 79 🥰 çalışınca çabuk geçiyor gerçekten bu hafta nasıl bitti anlamadım bile ama artık yorucu olmaya başladıı😐😐
Smyra- Yeliz_yeliz ilk gebeliğim neler lazım bilmiyorum ve bir anda almak istiyorum bebek oda takımımızı ve bir de 10 hastane çıkışımızı tek aldık biraz bilgi verirmisin lütfen 😊
Berfininannesi Yeliz_yeliz Son 97 gün iple çekiyorum geleceği günü ilk gebelik olduğu için sabırsızım
Berfininannesi Arkadaşlar benim ilk gebeliğim allah nasip ederse haziranda doğacak yenidoğan zıbın kaç tane almam lazım ve pijama tulum fazla şeyler almak istemiyorum yani gerekirse de alınır zaten yani neyi ne kadar almam lazım sizce
eilik Bizimde son 89 kaldı inşallah, odası gelince kıyafetlerini almayı düşünüyorum 30 haftalık oluruz o zaman heralde 😊 Sağlıkla gelsinler inşAllah ❤️