Ben deniz beye gidiyorum. Çok araştıran ve pinpirikli biriyim. Bu konuda beni tek rahatlatan kişi deniz bey oldu. Kendisi de aşırı Garantici bir doktor. İlk gebeliğim kürtaj oldu her şeyi inceledi sağolsun. Diğer doktorlar hormon testi alıp savdi başından. Hamile olduğumu öğrendiğim gün oksapar iğne raporumu çıkardı. Şuan 10 haftalik olduk fitilim, pruluton iğnem hâlâ devam ediyor. Ne zaman arasak açar 7/24 telefonun ucunda. Tahlillerimi devlette yaptırıp getirmemi istiyor para da pulda gözü yok 1 ay sonra gel dedi 3 hafta olsun dedim kabul etmedi başka şehirden geliyoruz diye. 😄 Adam mizaç olarak sert ama bana çok donanımlı geliyor, eşim aşık kendisine asla başka doktora götürmez beni. Şuan arkadaşim hamile 39. Haftada normal doğum bekliyoruz. Cahil cesareti ile gelin doğumu da araştırmayın dedi kızdı bize 😄 tavsiye ederim çok tanıdığım gidiyor herkes memnundu