Figen hanımı tavsiye etmiyorum arkadaşlarim çok sıkıntı yaşayıp değiştirdiler. Sami beye iyi diyorlar ben Ali Deniz Erkmene gidiyorum. Yakın 2 arkadaşim da var giden. Çok memnunum şahsen garantici bir doktor, ilgi alaka çok güzel moral bozmak için konuşmuyor eşim deniz beye aşık öyle söyleyebilirim. Fethi anaya giden 2 arkadaşim vardı bayan polis hafif kilosu var önce zayiflasaydin vs konuşmuş, diğer arkadaşin da saçını okşayıp aşkım vs laubali konuşma yapmış ona da eşi yasakladı 😄 Anadolu hastanesi iyi ben beğeniyorum Sami bey ya da Deniz bey hoştur 😄