Buketttttt bende de çok gaz var ve 2-3 çıkamadığım oluyor dedim doktora 16+6. Doktor bekunis diye bir hap verdi. Ki çok su tüketimim olduğu halde kabızlık vardı. Geceden bi tane attım yattım. Sabahı çıkttım o gün içinde 5-6 kez çıktım ishal yaparsa bırak demişti ishal olunca bıraktım. 2 gündür yine tık yok. Hapada alıştırmak istemiyorum kendimi ama gerçekten hap çok iyi gelmişti banada