Selensahin efelettin 4+5 ben de ama daha henüz keseyi göremedik haftaya perşembe görücem insallah ☺️ Sizler gördünüz mü daha veya kaçıncı haftada gördünüz
Meryem0101 BihterSymn99 ayn bnde 5 aylık evliyim bizim tarafın 6.torunu sağlıkla herkez kucağına alsın bebeklerini
BihterSymn99 Seztu başlar herhalde yakında belirtiler herkesin farklı benim belirtiler gün geçtikce artıyor
Nesityyy BihterSymn99 Yok en erken sen değilsin canım Bende 6+2 😁aynı senin gibi günlerim geçmio 😁Allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
BihterSymn99 Nesityyy İnşallah canım hepimiz yavrularımıza sağ salim kavuşalım inşallah 🤲🏻 Günler kısaldı diyorlardı birde ne kısalması uzamış resmen😂
Biannee1 Seztu benim altıncı haftadan sonra başlamıştı mide bulantısı kusma hassasiyet sizde olmaz inşallah çok zor yataktan kalkamıyodum 😂