[silindi] BihterSymn99 kasıkta benim 4. Haftadan beri ağrılarım var şuanda rahim iyice büyüdüğü için daha çok ağrıyor 🙄 tek şikayetim bu oldu çok şükür 🤲🏻
BihterSymn99 [silindi] ne güzel kolay geçer inşallah gebeliğiniz benimde kasık ağrılarım erken başladı adet olucam sandım hep
BihterSymn99 IlkMucizem_61 herkezin ki farklı herkezin acı eşiğide farklı kulak asma sen boşver ne olursa olsun sonunda çok güzel birşey var😍🧡
yesilkahve BihterSymn99 çabucak geçecek bu günler canım keyfini çıkar. Bende şuan 26+2 yim, aynı senin gibi diyordum şimdiyse nasıl geçti bunca zaman diyorum 😄
BihterSymn99 Seztu başlar herhalde yakında belirtiler herkesin farklı benim belirtiler gün geçtikce artıyor