17+1 🤰🏼
ilk öğrendiğim andan itibaren insanın içine sevinçten mutluluktan daha çok korku basıyor.. Ona bişey olmasın düşüncesi sürekli var zaten
Bazende ona iyi bir aile olabilcek miyiz , güzel yetiştirebilcek miyiz… vs vs. 😂 Analık delilik derlerdi de doğruymuş 😂 insan bu tarz düşüncelerden kendini çekip alamıyor.. Tüm dualarımda bebeğim var ve de Allah isteyen herkese ve sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin